6076
Book
In basket
Rozdział 1: Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów, realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne przedmioty; Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości uczniów z uwzględnieniem procesów poznawczych; Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości uczniów z uwzględnieniem procesów emocjonalno-motywacyjnych; Zasady pracy i oceniania; Rozdział 2: Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET) dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim dla drugiego etapu nauczania; Rozdział 3: Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu realizowany w ramach zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zorganizowanych na terenie szkoły, opracowany pod kątem specyficznych potrzeb ucznia wynikających z badań, obserwacji i zaleceń terapeutycznych. [JK]
Availability:
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Notes:
General note
Wydanie zgodne z nową podstawą programową.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 128-131.
Target audience note
Dla nauczycieli i wychowawców drugiego etapu nauczania, nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, pedagogów i psychologów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again