Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Mach Cecylia
(1)
Naprawa Renata
(1)
Staszkiewicz Ewa
(1)
Szczepańska Krystyna
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Gatunek
Program nauczania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów, realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne przedmioty; Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości uczniów z uwzględnieniem procesów poznawczych; Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości uczniów z uwzględnieniem procesów emocjonalno-motywacyjnych; Zasady pracy i oceniania; Rozdział 2: Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET) dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim dla drugiego etapu nauczania; Rozdział 3: Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu realizowany w ramach zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zorganizowanych na terenie szkoły, opracowany pod kątem specyficznych potrzeb ucznia wynikających z badań, obserwacji i zaleceń terapeutycznych. [JK]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej