Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(15)
Form of Work
Książki
(14)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Proza
(2)
Gry i zabawki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
unknown
(7)
available
(6)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(15)
Author
Gruszka Magdalena
(2)
Naprawa Renata
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Barańska Małgorzata
(1)
Buszkowski Igor
(1)
Chmiel Sylwia
(1)
Deman Isabelle
(1)
Furmańska Sabina (1977- )
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hudson Diana
(1)
Janiak Iwona
(1)
Mach Cecylia
(1)
Maj Agnieszka
(1)
Panfil Katarzyna (1986- )
(1)
Polański Edward
(1)
Prarat Justyna
(1)
Rębała Marzena Redakcja
(1)
Skudrzyk Aldona
(1)
Skulska Agnieszka
(1)
Staszkiewicz Ewa
(1)
Szczepańska Krystyna
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Tomasik Iwona (logopedka)
(1)
Wilczewska Natalia
(1)
Wrzesiński Sławomir
(1)
Łojewska Aleksandra (1959- )
(1)
Year
2020 - 2025
(5)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Audience Group
Nauczyciele
(5)
Dzieci
(3)
Psycholodzy
(3)
Rodzice
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
6-8 lat
(2)
Logopedzi
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Przedszkola
(2)
9-13 lat
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Czytanie
(1)
Grafomotoryka
(1)
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
Inscenizacje
(1)
Instrukcja
(1)
Integracja społeczna
(1)
Język polski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Materiały metodyczne i dydaktyczne
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Papieroplastyka
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pisanie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Smutek
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Strach
(1)
Słownik
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wydawnictwa świetlicowe
(1)
Wzrok
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zainteresowania
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Śmierć bliskiej osoby
(1)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Karty pracy ucznia
(1)
Książka edukacyjna
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Program nauczania
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
15 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W 82-93 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W 80/81 (1 egz.)
Book
In basket
Rozmaite trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze specyficznym zaburzeniem językowym, inne – cierpią z powodu zaniedbań wychowawczych, dysleksji, dyspraksji lub zaburzeń, które uniemożliwiają im pełne zaangażowanie się w naukę. Jeszcze inne zaś potrzebują jedynie trochę więcej czasu i zachęt, by nabrać pewności siebie. Zdarza się, że ze względu na tak wiele różnorodnych sytuacji pedagodzy nie są pewni, jakie podejście powinni wybrać, by pomóc swoim wychowankom. Niniejszy poradnik stanowi wygodny zbiór prostych wskazówek, jak rozpoznać trudności uczniów, oraz praktycznych pomysłów, jak ułatwić proces nauczania. Książka, zawierająca wiele ćwiczeń gotowych do wykorzystania, przyda się zarówno nauczycielom, jak i rodzicom dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 82-93 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
Oswajanie przez bajanie to nie tylko tomik dobrze napisanych, opatrzonych specjalistycznym komentarzem, tekstów literackich, lecz przede wszystkim zbiór narracji traktujących o sprawach ważnych, szczególnie z punktu widzenia szeroko rozumianej integracji społecznej. W niewielkiej formie zarysowane zostały wielkie historie dotykające przeżyć i codziennych doświadczeń, z jakimi zmagają się zarówno młodsze, jak i nieco starsze osoby, znajdujące się w sytuacji trudnej emocjonalnie. [z recenzji K. Kurackiego]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Board game
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
Spójrz uważnie to kompleksowy materiał pomocny w usprawnianiu percepcji wzrokowej, nauki liter i czytania oraz stymulujący lewą półkulę mózgową i zależne od niej funkcje intelektualne i mowę. Publikacja skierowana jest do terapeutów pedagogicznych, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych i nauczania zintegrowanego. Seria Spójrz uważnie składa się z 3 części, pierwsza zawiera 50 propozycji zadań polegających na linearnym wyszukiwaniu na karcie podkreślonych na początku liter, sylab lub wyrazów. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi do zadań. Proponowane ćwiczenia są uniwersalne, można je wykorzystać podczas zajęć indywidualnych oraz w pracy grupowej w przedszkolu, szkole lub gabinetach terapeutycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
„To, co mnie wspiera” to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji polonistycznej, dotyczące utrwalenia znajomości liter podstawowych i nauki polskich znaków. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak: rozpoznawanie oraz nazywanie podstawowych liter drukowanych i pisanych; rozpoznawanie oraz nazywanie drukowanych i pisanych liter z polskimi znakami, dwuznaków i trójznaku; pisanie liter samodzielnie i po śladzie; rozpoznawanie liter ukrytych na obrazkach; czytanie sylab otwartych i zamkniętych; czytanie i tworzenie podpisów pod zdjęciami; czytanie wyrazów z poznanymi literami metodą sylabową i całościowo.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
Rozdział 1: Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów, realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne przedmioty; Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości uczniów z uwzględnieniem procesów poznawczych; Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości uczniów z uwzględnieniem procesów emocjonalno-motywacyjnych; Zasady pracy i oceniania; Rozdział 2: Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET) dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim dla drugiego etapu nauczania; Rozdział 3: Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu realizowany w ramach zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zorganizowanych na terenie szkoły, opracowany pod kątem specyficznych potrzeb ucznia wynikających z badań, obserwacji i zaleceń terapeutycznych. [JK]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again