Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Status
unknown
(5)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Author
Naprawa Renata
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Buszkowski Igor
(1)
Furmańska Sabina (1977- )
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Mach Cecylia
(1)
Rębała Marzena Redakcja
(1)
Staszkiewicz Ewa
(1)
Szczepańska Krystyna
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Tomasik Iwona (logopedka)
(1)
Wilczewska Natalia
(1)
Wrzesiński Sławomir
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Nauczyciele
(3)
Psycholodzy
(3)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Logopedzi
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Rodzice
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
9-13 lat
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Czytanie
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Grafomotoryka
(1)
Instrukcja
(1)
Integracja społeczna
(1)
Język polski
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Papieroplastyka
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pisanie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Smutek
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Strach
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Uczucia
(1)
Wzrok
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zainteresowania
(1)
Śmierć bliskiej osoby
(1)
Genre/Form
Ćwiczenia i zadania
(2)
Karty pracy ucznia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradnik
(1)
Program nauczania
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
6 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
Oswajanie przez bajanie to nie tylko tomik dobrze napisanych, opatrzonych specjalistycznym komentarzem, tekstów literackich, lecz przede wszystkim zbiór narracji traktujących o sprawach ważnych, szczególnie z punktu widzenia szeroko rozumianej integracji społecznej. W niewielkiej formie zarysowane zostały wielkie historie dotykające przeżyć i codziennych doświadczeń, z jakimi zmagają się zarówno młodsze, jak i nieco starsze osoby, znajdujące się w sytuacji trudnej emocjonalnie. [z recenzji K. Kurackiego]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
Spójrz uważnie to kompleksowy materiał pomocny w usprawnianiu percepcji wzrokowej, nauki liter i czytania oraz stymulujący lewą półkulę mózgową i zależne od niej funkcje intelektualne i mowę. Publikacja skierowana jest do terapeutów pedagogicznych, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych i nauczania zintegrowanego. Seria Spójrz uważnie składa się z 3 części, pierwsza zawiera 50 propozycji zadań polegających na linearnym wyszukiwaniu na karcie podkreślonych na początku liter, sylab lub wyrazów. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi do zadań. Proponowane ćwiczenia są uniwersalne, można je wykorzystać podczas zajęć indywidualnych oraz w pracy grupowej w przedszkolu, szkole lub gabinetach terapeutycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
„To, co mnie wspiera” to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji polonistycznej, dotyczące utrwalenia znajomości liter podstawowych i nauki polskich znaków. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak: rozpoznawanie oraz nazywanie podstawowych liter drukowanych i pisanych; rozpoznawanie oraz nazywanie drukowanych i pisanych liter z polskimi znakami, dwuznaków i trójznaku; pisanie liter samodzielnie i po śladzie; rozpoznawanie liter ukrytych na obrazkach; czytanie sylab otwartych i zamkniętych; czytanie i tworzenie podpisów pod zdjęciami; czytanie wyrazów z poznanymi literami metodą sylabową i całościowo.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. L (1 egz.)
Book
In basket
Rozdział 1: Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów, realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne przedmioty; Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości uczniów z uwzględnieniem procesów poznawczych; Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości uczniów z uwzględnieniem procesów emocjonalno-motywacyjnych; Zasady pracy i oceniania; Rozdział 2: Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET) dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim dla drugiego etapu nauczania; Rozdział 3: Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu realizowany w ramach zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zorganizowanych na terenie szkoły, opracowany pod kątem specyficznych potrzeb ucznia wynikających z badań, obserwacji i zaleceń terapeutycznych. [JK]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. L (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again